Meri Zornija rođena je u Šibeniku 30. listopada 1974. godine. Osnovnu i srednju školu završila je u Šibeniku. Godine 2005. na Sveučilištu u Zadru završila je dvopredmetni studij povijesti umjetnosti i arheologije. Diplomski rad obranila je na Odjelu za povijest umjetnosti s temom “Šibenski opus Nikole Ivanova Firentinca” pod mentorstvom prof. dr. sc. Emila Hilje.
Od 1998. godine još kao student, a zatim i samostalno sudjeluje u nizu arheoloških istraživanja prapovijesnih, antičkih i srednjovjekovnih lokaliteta na području Šibensko-kninske, Zadarske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske i Istarske županije na svim poslovima u arheološkoj struci, sve do samostalnog vođenja i organizacije rada na terenu. Za Konzervatorski odjel u Šibeniku u kampanji 2006. i 2009. godine vodila je istraživanja ranokršćanskog kompleksa na lokalitetu Kornati – Gospa od Tarca.
Od 1. listopada 2007. do 31. ožujka 2014. godine zaposlena je na Odjelu za povijest umjetnosti Sveučilišta u Zadru kao znanstveni novak-asistent na znanstvenom projektu prof. dr. sc. Nikole Jakšića “Umjetnička baština Jadrana od kasne antike do romanike” (MB 269-1300623-2681). Akademski stupanj doktora znanosti stekla je obranom disertacije Ranosrednjovjekovna skulptura na tlu Boke kotorske 27. ožujka 2014. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pod mentorstvom prof. emer. dr. sc. Nikole Jakšića. Od 1. travnja 2014. na matičnom Odjelu radi kao viši asistent, sve do 19. ožujka 2018. godine kada je izabrana u znanstveno-nastavno zvanje docenta.
Od akademske godine 2007./2008. aktivno sudjeluje u izvedbi nastave na Odjelu za povijest umjetnosti Sveučilišta u Zadru, u sklopu preddiplomskih kolegija Umjetnost drevnih civilizacija, Umjetnost drevnih civilizacija i antičke Grčke, Umjetnost ranog kršćanstva i Bizanta, Umjetnost ranog srednjeg vijeka na zapadu Europe i Hrvatska umjetnost ranog srednjeg vijeka, a na diplomskim kolegijima Umjetnička strujanja između suprotnih obala Jadrana tijekom 11. i 12. stoljeća i Metodologija istraživanja jadranske predromaničke skulpture. Samostano je osmislila i izvodi nastavu iz 6 izbornih kolegija: Kasnoantički i ranosrednjovjekovni iluminirani rukopisi, Iluminirani rukopisi II – od romanike do renesanse, Hrvatski iluminirani rukopisi, Zadarsko klesarstvo od 4. do kraja 11. stoljeća, Predromanika južne Dalmacije i Spomenička baština Boke kotorske, a na diplomskoj razini metodološki kolegij Metodologija istraživanja iluminiranih rukopisa.
U svom znanstvenom radu bavi se fenomenima ranokršćanske i ranosrednjovjekovne umjetnosti istočne obale Jadrana, poglavito predromaničkom skulpturom južne Dalmacije i crnogorskog primorja, dok je u recentnim istraživanjima fokusirana i na srednjovjekovne iluminirane rukopise tog područja. Kao suradnik na projektu prof. dr. sc. N. Jakšića surađivala je u organizaciji izložbe Zagovori svetom Tripunu - Blago Kotorske biskupije, održane u Zagrebu 2009./2010. Godine 2015./2016. provela je šest mjeseci na postdoktorskim istraživanjima na Istorijskom institutu Univerziteta Crne Gore u Podgorici, u okviru Erasmus Mundus programa mobilnosti znanstvenika JoinEU-SEE PENTA - EU & South Eastern Europe. Dosada (siječanj 2021.) je objavila pet stručnih i deset znanstvenih radova, te sudjelovala na pet domaćih i pet međunarodnih znanstvenih skupova. Od 2019. godine članica je uredništva odjelnog časopisa Ars Adriatica te njegova glavna urednica od 2021. godine. Upisana je u registar znanstvenika Republike Hrvatske pod matičnim brojem 298222. Aktivni je govornik engleskog i poljskog jezika, te se pasivno služi talijanskim i francuskim.